ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΠΑΡΜΠΕΡΑΚΗΣ ΒΙΟΛΙΣτης και ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΛΑΙΚΟΥ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ…
Ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΠΑΡΜΠΕΡΑΚΗΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ 15 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 1937 ΣΤΟ ΚΟΜΙΑΚΗ ΤΗΣ ΝΑΞΟΥ ΑΠΟ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑΥΤΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.
ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΝΩΛΗΣ ΦΑΚΙΝΟΣ.
ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΕΠΑΙΖΑΝ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑ ΕΝΩ Η ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΖΩΓΡΑΦΟΣ. ΕΤΣΙ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΛΙΟ ΒΙΟΛΙ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΔΩΣΕΙ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΤΟΥ.
ΑΦΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΤΗ ΝΑΞΟ ΕΦΥΓΕ ΚΑΙ ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ. ΕΔΩ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ.
Η ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗ ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ.
ΤΟΤΕ ΤΟ 1953 Ο ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ ΟΡΓΑΝΟΠΑΙΧΤΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΤΗΣ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΡΙΩΛΑΣ, ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΥΧΩΡΙΑΝΟΣ ΤΟΥ ΜΑΝΩΛΗ ΤΟΝ ΠΗΡΕ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ ΣΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ. ΕΤΣΙ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΑΥΤΟ, ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙ.
ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ Ο ΜΡΙΩΛΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟΝ ΝΕΑΡΟ ΤΟΤΕ ΜΑΝΩΛΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΟΝΤΙΣΙΟΝ ΣΤΗΝ COLUMBIA. ΕΚΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΒΕΣ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΙΩΤΑ ΛΥΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΣΕ ΔΙΣΚΟ 78 ΣΤΡΟΦΩΝ.
1956 ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΩΝ ΜΗΤΣΑΚΗ ΚΑΙ ΔΕΡΒΕΝΙΩΤΗ ΚΑΙ ΤΙΤΛΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ « Ο ΑΤΥΧΟΣ ».
ΣΤΟΝ ΔΙΣΚΟ ΑΥΤΟ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑ «ΦΑΚΙΝΟΣ». ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Ο ΜΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑ ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ.
Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΜΠΑΡΜΠΕΡΗΣ, ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΦΩΝΑΖΑΝ ΜΠΑΡΜΠΕΡΟΓΙΑΝΝΗ ΟΠΟΤΕ ΤΟΝ ΝΕΑΡΟ ΜΑΝΩΛΗ ΜΠΑΡΜΠΕΡΑΚΗ, ΚΑΙ ΕΣΤΙ ΕΜΕΙΝΕ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ.
ΣΤΗΝ COLUMBIA ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΡΟΣΕΞΑΝ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΦΕΥΓΕΙ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ.
27 ΜΗΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ.
ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΗΝ ΘΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΛΙ Ο ΜΑΡΙΩΛΑΣ ΘΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΕΙ. ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ MUSIC BOX ΤΟ 1962. ΠΡΩΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΕΚΕΙ ΤΟ «ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ» ΠΟΥ ΧΑΛΑΕΙ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ. ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ Ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΠΑΤΑΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΠΕΡΠΙΝΙΑΔΗ, ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΠΕΡΔΕΥΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ ΣΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΟΥΣΑΝ ΤΟΤΕ.
ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΟΠΩΣ «ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΠΙΚΡΟ ΦΑΡΜΑΚΙ», «ΕΞΩ ΝΤΕΡΤΙΑ ΕΞΩ ΣΤΕΝΑΓΜΟΙ», «ΔΩΣ ΜΟΥ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΘΕΙΑ» ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ.
ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΓΝΩΣΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΞΙΩΣΗ.
ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ. ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΥΛΑΕΙ, ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΓΙΑ ΣΧΕΔΟΝ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ 1970-1971 ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ «ΣΤΕΛΛΑΚΗΣ» ΠΛΑΙ ΣΤΟΝ ΝΙΚΟ ΓΙΟΥΛΑΚΗ.
ΕΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ 60 Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ ΑΥΤΟΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΤΑΒΕΡΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ.
ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΣΤΑΘΕΡΗ ΠΟΡΕΙΑ ΜΠΑΙΝΟΝΤΑΣ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 70 ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΘΟΥΝ ΟΣΟ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ.
ΑΜΕΡΙΚΗ, ΚΑΝΑΔΑΣ, ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ.
ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑ.
ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΙΚΡΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΛΑΙΚΑ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ .
ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΑΦΗΣΕ ΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΡΙΕΡΑ ΜΕ ΣΧΕΔΟΝ 400 ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΤΟ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ ΤΟΥ ΣΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ
ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΜΙΧΑΛΗ ΣΤΑΗ Η ΚΑΡΑΒΟΛΑ Ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΠΑΡΜΠΕΡΑΚΗΣ ΠΑΙΖΕΙ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ ΚΑΙ ΛΑΟΥΤΟ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΡΜΠΕΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΔΥΟ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 70 ΣΕ ΛΑΙΚΟ ΠΑΝΗΓΥΡΗ..!!!